pondělí 15. července 2013

Co mi hlava nebere I.

Zdarec.
Jako asi pro každého, i pro mě na světě existují určité věci, které mi prostě hlava nebere. Nechci se ted ale zabývat věcmi typu "jak funguje vesmír", "ufo" a podobně. Jasně, že ani toto mi hlava nebere (a spoustu dalších věcí, až byste nad tím žasli :D). Ale já se chci zabývat něčím, co je mi trochu bližší, a to chováním lidí. Tentokrát to nechci brát nějak moc vážně, není to nějaký zásadní problém společnosti (o tom třeba příště:)), ale i tak mám potřebu můj názor někomu sdělit...
Přesto, že jsem holka, budu ted na své pohlaví házet trochu špíny (jako na ostatní holky,dívky,ženy, chápete:D). Nechci znít nějak povrchně,ale mezi námi je spousta takových, které po vizuální stránce příroda pravda moc neobdařila. Já věřím tomu, že vždy s tím můžete do jisté míry něco udělat, ale někdy to prostě i přes veškeré snažení není žádná sláva. Tím však nechci vůbec nikoho soudit podle vzhledu! Je pro mě sice důležitý, přesto před ním upřednostnuji jiné hodnoty. Jde ale o tohle - co mi hlava nebere je to, když holka, žádná krasavice, která o sebe navíc ani nedbá, brečí, že ji nějakej pěknej kluk nechce. Ale co, sakra, čeká? No fajn, tohle bych ještě jakž-takž pochopila. JENŽE! O tuhle samou holku má pak zájem jinej kluk. Hodnej, milej, chytrej, jenže ne úplně krasavec. A ona ho odmítne, protože se pořád vidí s tím svým princem, modelem, přesto, že je to možná pěknej idiot.

No, na celkové vystižení toho, co se vám snažím sdělit, jsem vytvořila krátký meme komiks (nebo já nevím, jestli je tohle meme, nikdy jsem nepátrala po tom, co to vlastně meme je, prostě něco ve stylu těch otravnejch obrázků na facebooku :D)


Co si o tom myslíte?
Možná se mnou nesouhlasíte, ale tohle je můj názor :) Rozdílné názory jen uvítám, třeba se na to dívám špatně, co já vím... 

Žádné komentáře:

Okomentovat